پولیس نے مارکھم کے علاقے میں حادثے کے بعد فرار ہونے والی گاڑی کی ویڈیو ریلیز کر دی
پیل ریجن میں جعلی نوٹوں کی گردش کا انکشاف، پولیس کا شہریوں کو ہوشیار رہنے کا انتباہ
دو بچوں کی ماں کانشے کی حالت میں گاڑی چلانے اورایکسیڈنٹ کرنے پر چالان ، اسکار بورو پولیس
November 20, 2017 قومی آواز ۔ ٹورنٹو: پولیس آفیسر کی نشے کی زیادتی سے ہلاکت کے بعد پولیس اہلکاروں کی چیکنگ کا معاملہ زور پکڑ گیا ٹورنٹو پولیس کے ایک اعلامیے کے مطابق ایک پولیس آفیسر کے نشے کی زیادتی کی وجہ سے ہلاکت کے بعد شہری حلقوں میں یہ مطالبہ زور پکڑ رہا ہے کہ پولیس کے اہلکاروں وقتاً فوقتاً چیکنگ کی جائے تاکہ ان کی صحت اور نشے کی کیفیت کی بر وقت جانچ کی جا سکے ۔ یہ معاملہ اس وقت سامنے آیا جب ٹورنٹو پولیس کا ایک آفیسر مائیکل تھامسن نشے کی زیادتی کی وجہ سے اسپتال لایا گیا جہاں وہ ہلاک ہو گیا۔ مذکورہ پولیس آفیسر خود نشے کا تدارک کرنے والی فورس کا رکن تھا ۔اس واقعے کے بعد ٹورنٹو پولیس کی اہلیت اور کارکردگی پر سوال اٹھنے لگے ہیں۔ حکام کا کہنا ہے کہ اس سلسلے میں جلد ہی اقدامات متوقع ہیں جس سے صورتحال بہت ہو جائے گی۔ 
مسی ساگا میں خاتون پر چاقو سے حملہ ، خاتون حملہ آور کو پولیس نے گرفتار کر لیا
اسپیڈینا ریلوے اسٹیشن پر مسافروں پر مرچ اسپرے سے حملہ ، دو مسافر زخمی حملہ آور فرار
وزیر خزانہ اسحاق ڈار کا استعفیٰ دینے سے انکار
کوئٹہ: پاک - چین اقتصادی راہداری کے حوالے سے مشترکہ ایئرشو
اسلام آباد دھرنا ختم نہ کرانے پر انتظامیہ کو توہین عدالت کا شوکاز نوٹس جاری
زمبابوین صدر کا قوم سے خطاب، استعفے کا ذکر تک نہ کیا

ملا عمر کی وفات اور طالبان کے مسائل

قومی آواز ۔ بانجل (مانیٹرنگ ڈیسک) پاکستان میں قادیانی جماعت کو تقریباً نصف صدی قبل غیر مسلم قرار دئیے جانے کے بعد اب ایک اور مسلمان ملک میں یہی فیصلہ کیا گیا۔ مغربی افریقہ کے ملک گیمبیا کی سپریم اسلامی کونسل نے قادیانی جماعت کو غیر مسلم قرار دے دیا ہے اور اس فیصلے کے نتیجے میں اس جماعت کے متعلق مزید اہم فیصلے بھی متوقع ہیں۔

 ویب سائٹ Rabwah.net پر ایک مضمون شائع ہواہے جس میں اس فیصلے پر بھرپور احتجاج کیاگیاہے اور الزام لگایاگیاہے کہ یہ فیصلہ حکومت اور ایک عرب ملک کی ایماءپر کیاگیا۔مضمون کے مطابق اس ملک میں قادیانی جماعت گزشتہ نصف صدی سے موجود ہے ۔یہ خدشہ بھی ظاہر کیا گیا ہے کہ گیمبیا میں جماعت کے اثاثے ضبط کئے جاسکتے ہیں۔

واضح رہے کہ مذکورہ ویب سائٹ قادیانی جماعت کے خیالات و نظریات کی ترجمانی کرتی ہے اور اس جماعت سے متعلق خبریں اور واقعات رپورٹ کرتی ہے۔یہاں یہ امر بھی قابل ذکر ہے کہ یہ خبر محض ایک رپورٹ کو قارئین تک پہنچانے کیلئے یہاں پیش کی گئی۔


متعلقہ خبریں