پولیس نے مارکھم کے علاقے میں حادثے کے بعد فرار ہونے والی گاڑی کی ویڈیو ریلیز کر دی
پیل ریجن میں جعلی نوٹوں کی گردش کا انکشاف، پولیس کا شہریوں کو ہوشیار رہنے کا انتباہ
دو بچوں کی ماں کانشے کی حالت میں گاڑی چلانے اورایکسیڈنٹ کرنے پر چالان ، اسکار بورو پولیس
November 20, 2017 قومی آواز ۔ ٹورنٹو: پولیس آفیسر کی نشے کی زیادتی سے ہلاکت کے بعد پولیس اہلکاروں کی چیکنگ کا معاملہ زور پکڑ گیا ٹورنٹو پولیس کے ایک اعلامیے کے مطابق ایک پولیس آفیسر کے نشے کی زیادتی کی وجہ سے ہلاکت کے بعد شہری حلقوں میں یہ مطالبہ زور پکڑ رہا ہے کہ پولیس کے اہلکاروں وقتاً فوقتاً چیکنگ کی جائے تاکہ ان کی صحت اور نشے کی کیفیت کی بر وقت جانچ کی جا سکے ۔ یہ معاملہ اس وقت سامنے آیا جب ٹورنٹو پولیس کا ایک آفیسر مائیکل تھامسن نشے کی زیادتی کی وجہ سے اسپتال لایا گیا جہاں وہ ہلاک ہو گیا۔ مذکورہ پولیس آفیسر خود نشے کا تدارک کرنے والی فورس کا رکن تھا ۔اس واقعے کے بعد ٹورنٹو پولیس کی اہلیت اور کارکردگی پر سوال اٹھنے لگے ہیں۔ حکام کا کہنا ہے کہ اس سلسلے میں جلد ہی اقدامات متوقع ہیں جس سے صورتحال بہت ہو جائے گی۔ 
مسی ساگا میں خاتون پر چاقو سے حملہ ، خاتون حملہ آور کو پولیس نے گرفتار کر لیا
اسپیڈینا ریلوے اسٹیشن پر مسافروں پر مرچ اسپرے سے حملہ ، دو مسافر زخمی حملہ آور فرار
وزیر خزانہ اسحاق ڈار کا استعفیٰ دینے سے انکار
کوئٹہ: پاک - چین اقتصادی راہداری کے حوالے سے مشترکہ ایئرشو
اسلام آباد دھرنا ختم نہ کرانے پر انتظامیہ کو توہین عدالت کا شوکاز نوٹس جاری
زمبابوین صدر کا قوم سے خطاب، استعفے کا ذکر تک نہ کیا

حکومت کا پی آئی اے کی پریمیئر سروس کی ناکامی کا اعتراف

مورخہ March 18, 2017

قومی آواز ۔ (کراچی)حکومت نے پی آئی اے پریمیئر سروس کی ناکامی کا اعتراف کرلیا، پریمیئر سروس پر 3ارب 90کروڑ روپے خرچ ہوئے، آمدن محض ایک ارب 80کروڑ روپے رہی۔

صرف ساڑھے 4ماہ میں 2ارب 10کروڑروپے کا نقصان پہنچایا گیا، گھاٹے کی تفصیلات ایوان میں پیش کردی گئیں، بڑے بڑے دعوے، بلند و بانگ وعدے اور نتیجہ وہی ڈھاک کے تین پات۔

ابھی پچھلے سال ہی کی بات ہے جشن آزادی کی خوشیوں پر پی آئی سے کی پریمیئر سروس کی لانچ ہوئی اور اسے قومی ایئر لائن کی کامیابی کی جانب پرواز قرار دیا گیا۔

عالیشان، شاندار، بے مثال، باکمال یہ سارے خوبصورت لفظ اس سروس کو ایک سال بھی نہ چلا سکے اور آج ایوان میں سوال کے جواب میں اس کے تابوت کو آخری کاندھا بھی دے دیا گیا۔

قومی اسمبلی میں وقفہ سوالات کے دوران ہوابازی ڈویژن کی جانب سے تحریری جواب میں بتایا گیا کہ قومی ائیر لائن کی پریمئیر سروس بھی گھاٹے کا باعث بن گئی ہے۔

ساڑھے چار ماہ کے دوران پریمئیر سروس نے 2 ارب 10 کروڑ روپے کا نقصان پہنچایا، پریمئیر سروس پر 3 ارب 90 کروڑ روپے خرچ ہوئے، آمدن صرف 1 ارب 80 کروڑ رہی، 14 اگست 2016ء سے 31 دسمبر 2016 ء تک پریمئیر سروس کا خسارہ 2 ارب 10 کروڑ روپے رہا ہے ۔